Sunday 15 March 2015

Selamat Hari Lahir Sayang

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Hari ini 15 Mac 2015, saya dan keluarga saya ke bandar bagi meraikan hari ibu dan hari lahir isteri saya yang tersayang. Ikutkan birthday isteri saya ialah 16 Mac 2015, tetapi esok isnin dah dia busy pergi universiti lak..so elok la sambut sehari awal kan. Dan kebetulan pula hari ini ialah hari ibu 2015 bagi United Kingdom. So kiranya double celebration la.

So kami gerak ke bandar Reading untuk makan-makan di restoran Buffalo Grill selepas solat zuhur. Macam biasa lah naik bas..hehe

Setibanya kami di bandar Reading, kami terus menuju ke Restoran Buffalo Grill. Restoran ni Halal thats why la kami pergi. Saya order Hal Peri Chicken with Vegetable Rice dan isteri pula order Gourmet Beef Burget Thai Style with Home Made Coleslaw.




Happy Birthday yang ke 29 isteriku tersayang dan selamat hari ibu!! I love you so much!


Ini dia makanan kami sudah sampai..yummy!!


Tulis guna sos dan mayonis je..haha


Ok..smile..heh

Ok ke sana lak

Saya memang tak photogenic la..huu

Adam tidoo..haha..yes..leh makan dengan tenang berdua..haha


Selepas dah makan tu, kami jalan-jalan jap beli barang sikit kat bandar Reading. Last sekali kami belikan Adam waffle Nutella kat Crepe Affair. Kedai ni pun Halal juga.

Aumm..hehe


Berlatar belakangkan suasana Reading


Aksi Adam makan


Mrs Qyla..hehe

Kereta sport Adam..hehe..




Anak beranak..hehe







Ok kami nak balik dah..ni tunggu bus..

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir buat isteri saya. Terima kasih atas segalanya. Saya sentiasa mendoakan kesejahteraan isteri saya di dalam kehidupannya.

Semoga dipermudahkan oleh Allah untuk perjuangan PhD, menjadi wanita dan isteri solehah dan berjaya dunia akhirat. Love you so much!!




Ada kereta antik la depan rumah.

ok itu sahaja perkongsian saya kali ini. Selamat hari lahir sayang!!

MOHD SHAFIQ
READING, UK

No comments:

Post a Comment