Tuesday 3 February 2015

"Romantis Musim Salju" - fotografi Reading dalam Salji

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua, apa khabar? Saya harap anda semua sihat sejahtera dan gembira bersama yang tersayang. Saya dan keluarga Alhamdulillah sihat di sini.

Romantis Musim Salju adalah tajuk yang saya berikan kali ini untuk tinta dalam blog saya. Mengapa? Hal ini kerana Reading baru sahaja dihujani salji. Alangkah indah dan gembiranya kami sekeluarga kerana inilah pertama kali di dalam hidup merasai sendiri salji. Seronok bukan kepalang. Saya sangat bersyukur di atas peluang yang Allah berikan kepada kami ini. Maklumlah kalau bukan Mrs Qyla sambung PhD di sini, mungkin kami tak akan merasa pengalaman salji ini.

Justeru itu, ingin saya berkongsi dengan anda semua para pembaca karya fotografi saya " Romantis Musim Salju" bagi menggambarkan keseronokan, syukur, dan kasih sayang di kedinginan ini..=)

Di University of Reading























Padang Hoki putih dah












Tasik beku











Boot futsal Puma saya kegunaan lainnya adalah untuk salji..hehe







Segar je nampak itik ni










Scary je ..haha


ADAM MANJA!!






















Ewah Mrs Qyla
























Harap terhibur dengan lukisan alam ciptaan Allah ini. Saya punya kamera biasa sahaja. Tetapi saya anggap ini adalah sebuah karya saya dengan kamera itu. Sekian.



No comments:

Post a Comment